Anunț angajare secretar general și contabil șef
Federația Română de Orientare anunță scoaterea la concurs a unui post vacant de secretar general, studii superioare, în următoarele condiții, durată determinată, jumătate de normă:
1. Data desfășurării concursului:
• 19.03.2024 ora 11:00 – Proba scrisa;
• 20.03.2024 ora 10:00 proba orala.
2. Locul desfășurării concursului:
• Sediul federației din strada Vasile Conta nr. 16, etaj 5, camera 525, sector 2, București;
3. Condiții de înscriere și participare la concurs:
• Cetățenie română;
• Studii superioare absolvite cu diplomă;
• Cunoștințe de calculator temeinice (suita Microsoft Office);
• Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională engleza;
• Să nu fi suferit condamnări pentru săvârșirea unor infracțiuni care conduc la incompatibilitate cu exercitarea funcției;
• Stare de sănătate corespunzătoare;
• Să aibă vechime efectivă în muncă de minimum 3 ani reprezintă un avantaj;
• Nu a fost destituit din funcție sau nu i-a încetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii trei ani.
4. Acte necesare pentru înscriere și participare la concurs:
• Cerere de înscriere și participare;
• Copie după actul de studii;
• Copie după actul de identitate;
• Cazier judiciar;
• Curriculum vitae;
• Copie după carnetul de muncă (dacă este cazul), sau adeverință cu vechimea în muncă;
• Adeverință medicina muncii în original.
5. Bibliografia pentru concurs:
• Statutul Federației Române de Orientare;
• Regulamentul de organizare și funcționare (ROF) al Federației Române de Orientare;
• Regulamentul Concursurilor de Orientare în Alergare;
• Ordonanța nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații;
• Legea 69/2000 a educației fizice și sportului;
• Hotărârea nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere in aplicare a dispozițiilor Legii educației fizice și sportului nr. 69/2000.
• Hotărârea 1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă;
• Sistemul competițional al Federației Române de Orientare pentru anul curent.
6. Condiții de desfășurare a concursului:
• Depunerea dosarelor se va face în perioada 01.01-04.02.2024 la sediul Federației Române de Orientare din strada Vasile Conta nr. 16, între orele 09:00-15:00.
• Rezultatul validării dosarelor se va publica în data de 05.02.2024;
• Pentru a promova proba scrisă este necesar un punctaj de minimum 70 puncte din totalul de 100 puncte.
7. Descrierea postului
• Secretarul general prezintă lunar un raport de activitate Consiliului Director;
• Răspunde operativ la cerințele formulate de Ministerul Sportului;
• Colaborează cu toate structurile care au atribuții în domeniul activității sportive la nivel național și local;
• Reprezintă și angajează legal Federația Română de Orientare cu privire la organizarea și desfășurarea competițiilor interne;
• Coordonează activitatea administrativă a comisiilor FRO;
• Sesizează comisiile FRO asupra soluționării cauzelor care aduc atingere intereselor și imaginii FRO;
• analizează periodic activitatea desfășurată în domeniile coordonate și întocmește proiecte ale unor reglementări FRO sau propune măsuri pentru optimizarea programelor şi planurilor FRO;
• Organizează activitatea de control și sprijin a loturilor naționale și structurilor afiliate;
• Primeşte şi verifică corectitudinea şi legalitatea cererilor de afiliere şi a documentaţiei aferente şi le prezintă Consiliului Director;
• Întocmeşte un raport privind dosarul de afiliere pe care îl prezintă Consiliului Director;
• Răspunde de realizarea programului competiţional, a clasamentelor finale ale competiţiilor organizate de FRO şi a raportării oficiale anuale al FRO privind rezultatele înregistrate în competiţiile oficiale;
• Repartizează şi, după caz, rezolvă corespondenţa adresată FRO şi informează preşedintele cu privire la problemele importante din sfera sa de atribuţii;
• Conduce activitatea personalului salariat din subordine;
• îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de Adunarea Generală, Consiliul Director sau preşedinte;
• Asigură buna desfășurare a ședințelor Consiliului Director și Adunării Generale;
• Asigură aplicarea strategiilor și politicilor de dezvoltare a activității de orientare conform actelor constitutive si hotărârilor organelor de conducere;
Relații suplimentare la telefon 0767639259 sau pe mail [email protected]
Federația Română de Orientare anunță scoaterea la concurs a unui post vacant de contabil șef-economist, cu studii superioare în domeniu, în următoarele condiții, durată nedeterminată, jumatate de normă:
1. Data desfășurării concursului:
• 19.03.2024 ora 11:00 – Proba scrisa;
• 20.03.2024 ora 10:00 proba orala.
2. Locul desfășurării concursului:
• Sediul federației din strada Vasile Conta nr. 16, etaj 5, camera 525, sector 2, București;
3. Condiții de înscriere și participare la concurs:
• Cetățenie română;
• Studii superioare absolvite cu diplomă;
• Cunoștințe de calculator temeinice (suita Microsoft Office);
• Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (constituie un avantaj);
• Să nu fi suferit condamnări pentru săvârșirea unor infracțiuni care conduc la incompatibilitate cu exercitarea funcției;
• Stare de sănătate corespunzătoare;
• Să aibă vechime efectivă în muncă de minimum 3 ani;
• Nu a fost destituit din funcție sau nu i-a încetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii trei ani.
4. Acte necesare pentru înscriere și participare la concurs:
• Cerere de înscriere și participare;
• Copie după actul de studii;
• Copie după actul de identitate;
• Cazier judiciar;
• Curriculum vitae;
• Copie după carnetul de muncă (dacă este cazul), sau adeverință cu vechimea în muncă;
• Adeverință medicina muncii în original.
5. Bibliografia pentru concurs:
• Statutul Federației Române de Orientare;
• Regulamentul de organizare și funcționare (ROF) al Federației Române de Orientare;
• Ordonanța nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații;
• Legea 69/2000 a educației fizice și sportului;
• Hotărârea nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere in aplicare a dispozițiilor Legii educației fizice și sportului nr. 69/2000.
• Hotărârea 1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă;
• Sistemul competițional al Federației Române de Orientare pentru anul curent.
6. Condiții de desfășurare a concursului:
• Depunerea dosarelor se va face în perioada 01-28 august 2023, la adresa de email [email protected].
La data concursului, candidatul trebuie să dețină documentele fizic, în original.
• Rezultatul validării dosarelor se va publica în aceeași zi;
• Proba scrisă se va desfășura la ora 11:00, la sediul Federației Române de Orientare.
• Pentru a promova proba scrisă este necesar un punctaj de minimum 70 puncte din totalul de 100 puncte.
7. Descrierea postului
1. Intocmeste situatia facturarilor si a incasarilor catre/de la clienti si tine evidenta analitica a acestora. Saptamanal, intocmeste rapoarte catre Presedintele FRO si catre seful direct, in care prezinta situatia actualizata la zi a tuturor facturilor emise si a incasarilor (cash, banca, trezorerie).
2. Mentine evidenta debitelor catre furnizori si prezinta conducerii FRO rapoarte, ori de cate ori este nevoie.
3. Inregistreaza documentele financiar-contabile de intrare / ieșire ale federației intr-un registru special folosit pentru acest lucru;
4. Contabilizeaza si inregistreaza registrele de casa in lei si valuta;
5. Contabilizeaza si inregistreaza deconturile intr-un registru special intocmit in acest sens;
6. Arhiveaza referatele de necesitate aprobate intr-un registru special;
7. Participa la elaborarea deconturilor;
8. Intocmeste ordinele/dispozitiile de plata pe baza deconturilor, referatelor, comenzilor si facturilor;
9. Inregistreaza intr-un registru platile efectuate;
10. Verifica si mentine actualizat jurnalul de cumparari si pe cel de vanzari;
11. Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile pentru toate conturile, inclusiv notele contabile de amortizare;
12. Intocmeste si contabilizeaza statele de plata a salariilor;
13. Participa la efectuarea inventarierii anuale; Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
14. Participa la intocmirea contractului anual incheiat cu Ministerul Sportului (MS), respectiv a actelor aditionale, dupa caz;
15. Participa la intocmirea lunara a Anexelor pentru solicitarile de fonduri financiare de la MS, conform contractului anual, precum și pentru raportări;
16. Participa la intocmirea trimestriala a Anexelor pentru raportări financiare în cadrul contractelor de finanțare încheiate cu Ministerul Sportului;
17. Participa la intocmirea anuala a cererii de finantare de la bugetul de stat catre MS;
18. Participa la intocmirea documentatiei specifice ghidului metodologic necesar programelor de finanțare la care aplică Federația;
19. Pregateste prezentari privind activitatea/situatia departamentului financiar – contabil si le transmite sefului direct, pentru urmatoarele cazuri:
a. Adunarile Generale;
b. Sedintele Biroului Federal;
c. Pentru orice alt eveniment care necesita astfel de informatii financiar – contabile.
20. Se mentine in permanenta informat(a) cu privire la schimbarile legislative care apar, consultand cu regularitate programele de legislatie; Ori de cate ori este cazul, isi informeaza in scris superiorul direct, cu privire la toate modificarile legislative nou aparute;
21. Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
22. Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului financiar, dupa caz, pentru clientii interni si cei externi;
23. Efectueaza si mentine actualizata evidenta financiar contabila;
24. Intocmeste si depune declaratiile pentru Administratia Financiara;
25. Completeaza si transmite formularele de statistica;
26. Cand ii este solicitat, corespondeaza electronic cu organe ale statului, cu furnizori si cu clienti;
27. Elaboreaza in timp util situatiile solicitate de Secretarul General;
28. Participa la organizarea evenimentelor organizate de federatie, dupa caz;
29. Mentine in permanenta legatura cu personalul de resurse umane din cadrul FRO, pentru a transmite in timp util toate modificarile cu privire la contractele de munca / statutul/concediile medicale si cele de odihna ale angajatilor federatiei, spre a fi operate in REVISAL, conform prevederilor legale.
30. Colecteaza de la angajatii federatiei cerintele acestora privind adeverinte de salariat, adeverinte de venit, adeverinte de asigurari medicale/sociale, etc. si le transmite responsabilului de resurse umane din cadrul federatiei, spre a fi emise. Preia adeverintele emise de responsabilul de resurse umane si le preda angajatilor care le-au solicitat.
31. Alte indatoriri: indeplineste alte dispozitii date de Presedinte si de Secretarul General.